Egyedi elképzelésed van? Keress minket bátran! info@milana.hu

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Összefogaló:

 

   

    1. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Milanával?

Többféleképpen is kapcsolatba tudsz lépni velünk:

   

    2. Hogyan határozzam meg a megfelelő karkötő méretet?

A mérőszalagot tekerd körbe csuklód körül, ott, ahol a karkötődet viselni szoktad, majd olvasd le a kapott eredményt. A kényelmes viselés érdekében érdemes fél cm-t hozzáadni a végeredményhez. Mérőszalag hiányában egy cérnaszálat vagy egy papír csíkot is használhatsz: tekerd körbe a csuklódon, tollal jelöld be, majd mérd le egy vonalzó segítségével.

Bővebben itt olvashatsz róla:

Hogyan válaszd ki a megfelelő karkötő méretet (milana.hu)

 

    3. Ha rendelek egy 18 cm-es karkötőt, az biztosan akkora lesz?

A karkötők készítésekor, mindig minden esetben egy kifejezetten karkötő készítéshez használt méretezett tálcát használunk, melyen 13-20 cm-ig rögzítve vannak a méretek. Ettől függetlenül a karkötő készítésekor a méret minimálisan változhat. Ennek oka, hogy a végső méretet befolyásolják a felhasznált gyöngyök, kiegészítők méretei. Ha a kiválasztott karkötőt csak jelentősebb méreteltéréssel tudnánk megvalósítani, akkor mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot.

 

     4. Van lehetőség cserére, ha rossz a méretet választottam?

Semmi baj! Cserére szoruló termék estén vedd fel velünk a kapcsolatot az info@milana.hu elérhetőségen, és plusz költség nélkül elkészítjük neked a karkötőt a megfelelő méretben. Neked csupán a szállítási díjat kell kifizetned. A vásárlástól számított 30 nap áll rendelkezésre a cserére. Csak az eredeti állapotban lévő, hibátlan, sértetlen terméket tudjuk kicserélni. Kérlek, a csomagban mellékeld egy papíron a termék új, megfelelő méretét, a kézbesítéshez szükséges nevet, lakcímet, telefonszámot és e-mail címet. Csomagodat mindig minden esetben tértivevénnyel szükséges feladni. Amennyiben a visszaküldött csomaggal minden rendben, 3 munkanapon belül küldjük a cserélt terméket. Méretmódosítást a Design karkőtőinken nem tudunk végezni, mivel ezek fix mérettel rendelkeznek.

    

      5. Van lehetőség egyedi karkötő rendelésére?

Természetesen igen, nagyon szívesen megvalósítjuk az egyéni elképzeléseket is. Egyedi karkötő rendelése esetén kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@milana.hu e-mail címen.

     6. Mit tegyek, ha nem azt kaptam, amit rendeltem/ha hibás terméket kaptam?

Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az rendeles@milana.hu e-mail címen, és írd le pontosan a hiba okát. A kapcsolatfelvétel után tájékoztatni fogunk a továbbiakról. A visszaküldés során a csomagban mellékeld egy papíron a rendelésszámod, amelyet a visszaigazoló e-mailben találsz. A visszaküldött csomag megérkezése után 1-3 munkanapon belül kicseréljük a terméket. A visszaküldött csomagot mindig minden esetben tértivevénynyel szükséges feladni. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.

     7. Van lehetőség pénzvisszafizetésre?

Természetesen igen, a vásárlástól számított 30 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ebben az esetben kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@milana.hu e-mail címen. A visszaküldött csomag megérkezése után 30 napon belül visszautaljuk az összeget. A visszaküldés költsége a vevőt terheli. A terméke(ke)t csak eredeti állapotban, hibátlanul, sértetlenül tudjuk visszavenni. A visszaküldött csomagot mindig minden esetben tértivevénynyel szükséges feladni.

 

      8. Mennyibe kerül a szállítás?

Előre utalás és a Barion rendszerén keresztül történő online bankkártyás fizetés esetén:

  • Packeta csomagponttal: 800,- Ft;
  • 8000,- Ft felett Packeta csomagponttal: 500,-Ft,
  • 12000,- Ft felett Packeta csomagponttal: INGYENES

Utánvétes fizetéssel történő szállítás:

  • Packeta csomagponttal: 800,- Ft, plusz 300,-Ft utánvét költség;
  • 8000,- Ft felett Packeta csomagponttal: 500,-Ft, plusz 300,-Ft utánvét költség,
  • 12000,- Ft felett Packeta csomagponttal: INGYENES, csak a 300,-Ft utánvét költséget kell fizetni.

    9. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg háromféle opció áll rendelkezésedre. Választhatsz utánvétes fizetést, banki átutalást, illetve online bankkártyás fizetést. 

 

Utánvét

Ebben az esetben a Packeta csomagponton tudsz tudsz készpénzzel, vagy bankkártyával fizetni. A kezelési költség felára 300,- Ft. A Packeta automatáknál nem lehet fiztni, itt kizárólag BANKKÁRTYÁS fizetésre lesz lehetőséged a Packeta appon keresztül, mivel az automatánál nincs lehetőség fizetni. Ennek kezelési költsége 300.- Ft.

Online bankkártyás fizetés

Ebben az esetben a Barion gyors és megbízható rendszerén keresztül történik a fizetés. Közvetlenül a megrendelésed rögzítése után, automatikusan átirányítunk az Barion online felületére, ahol bankkártyáddal kényelmesen, és biztonságosan kiegyenlítheted megrendelésed.  

 

Banki átutalás

A banki előre utalás esetén a végösszeget az UniCredit Bank Hungary Zrt. által vezetett 10918001-00000096-49890005 számú bankszámlaszámra való utalással tudod rendezni, ehhez az alábbiakban találod meg az utalási adatokat.

Kedvezményezett neve: Gem Morion Kft.

Számlaszám: 10918001-00000096-49890005 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)
Közlemény: a rendelésed számát írd a közleménybe!

 

    10. Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

Termékeinket a választott szállítási módtól függően Packeta futárszolgálattal (választhatóan csomagpont vagy Packeta automata) adjuk fel. A csomag feladását követően kb. 1-5 munkanapon belül kerül kézbesítésre a megadott szállítási címen. Feladást követően a Packeta futárszolgálat rendszere e-mailben és SMS-ben is küld értesítést az átvehetőség pontos idejéről és helyéről. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

    11. Mit tegyek, ha nem kaptam itt választ a kérdésemre?

Ha a fentiekben leírtak vonatkozásában nem kaptál választ a kérdésedre, keress minket bizalommal az info@milana.hu címen, vagy szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre a jobb alsó sarokban lévő Messenger alkalmazáson keresztül is, általában egy órán belül!

    12. Ha azt látom, hogy egy termék jelenleg nem elérhető, akkor mikor lesz újra rendelhető?

Nagy érdeklődés esetén előfordulhat, hogy egyes termékek elfogynak és nem tudunk azonnal gyártani megrendelésre. Ebben az esetben kérjük szíves türelmedet, amíg elkészülnek/megérkeznek az új darabok. Folyamatos a készletbeszerzésünk, így, ha egy terméknél azt látod, hogy jelenleg nem rendelhető, néhány napon/egy héten belül érdemes újra visszatérned az oldalra, mivel igyekszünk a lehető leggyorsabban pótolni minden ásványunkat. 

 

    13. Az ásvány karkötők valódi ásványból készülnek?

Igen. Kizárólag eredeti, minőségi alapanyagokkal dolgozunk. Az iparban fellelhetőek az úgynevezett utánzat kövek (pl. opalit, goldstone, bluestone) vagy festett alapanyagok (pl. festett jáde, festett türkiz), de ezeknél jelöljük is, hogy a közhiedelemmel ellentétben szintetikus vagy festett alapanyagról van szó.

 

    14. Minden karkötő raktáron van, és azonnal elérhető?

Nem. Nálunk az alapanyag van raktáron. Minden terméket a rendelés beérkezését követően készítünk el, tehát a megrendelt termék egészen biztosan nem porosodik már hetek óta a polcokon.

    15. Mit jelent az, ha "Fémmentesen kérem"?

Amennyiben karkötőd rendelésekor a "fémmentesen kérem" lehetőséget választod, akkor karkötőd elkészítése során kihagyjuk Neked az összes fém díszítő elemet.

Bővebben az alábbi linken olvahatsz róla:

Fémmentes ásvány karkötő kérése (milana.hu)

    16. Mit jelent az, hogy "Magam szeretném megfűzni"?

Ha ezt a lehetőséget választod, akkor elküldjük neked a választott termék 18-19 cm-es méretéhez szükséges ásványokat és díszítőelemeket, valamint 2 karkötőre elegendő rugalmas damilt, melyből akár dupla damilos alapot is készíthetsz karkötődnek.

Bővebben itt olvashatsz róla:

Hogyan fűzzünk ásvány karkötőt (milana.hu)